پایان دادن به بیماری کلیه مرحله با خیلی نفخ دیالیزی می توانند راهنما من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Q: دکتر سلام، من یک بیمار بیماری کلیوی end مرحله هستم و در حال حاضر از نفخ وحشتناک رنج می برند، دکتر من توصیه دیالیز و من می خواهم بدانم که آیا آن را می توانید به من کمک کند.

: سلام، gald به شما کمک کند. در واقع، برای پرونده شما، دیالیز می تواند کمک به بهتر نفخ از بین بردن شما زندگی می کنند، علاوه بر این، شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیوی تا در روز ما دیالیز راه comoon ترین برای درمان آن است. اما که نه معنی است که شما هیچ گزینه دیگر، درمان مانند پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy موثر ترین راه برای جایگزینی دیالیز هستند.

اما برای افرادی که دریافت پیوند آنها ممکن است نیاز به برخی از داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود را، چه چیزی بیشتر، افراد ممکن است نارسایی کلیه دوباره روبرو هستند. بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، که اختراع بر اساس طب سنتی گیاه چینی و هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده در نتیجه معکوس بیماری کلیوی توصیه می کنیم.

با کمک این درمان افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس به مانند یک زندگی عادی زندگی می کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند فرصتی برای زندگی بهتر و طولانی تر با این بیماری داشته باشد.

هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما به انجمن خوش آمدید cosult دکتر آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

همانطور که برای نفخ آن را یکی از نشانه های نارسایی کلیه است و ناشی از اختلال کلیه، بنابراین با این بیماری به خوبی می رود آن را با آن dissapear خواهد شد. اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری کلیه پایان مرحله و یا نیاز به آنه کمک در درمان آن، انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/faqs/1450.html





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، مرحله پایان بیماری کلیه، دیالیز، نفخ در ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: